Mislite li još uvijek da je TikTok samo za tinejdžere koji plešu i rade smiješne izazove? Vrijeme je da promijenite mišljenje!TikTok je postao prava zlatna koka za brendove svih veličina. Da, dobro ste pročitali – svi od malih biznisa do velikih korporacija mogu (i trebaju) iskoristiti ovu platformu za eksplozivan rast. To vrijedi i za vas! Osobito sad kad je TikTok oglašavanje postalo dostupno i u Hrvatskoj.
Uostalom, ne želite valjda dopustiti da vas pregazi vrijeme?
Zato se zavalite i dozvolite nam da vas uvedemo u svijet TikToka. Ova društvena mreža odavno nije samo još jedna u nizu aplikacija za zabavu. Nastavite čitati da otkrijete čak 5 razloga zašto je TikTokposlovna prilika koju ste čekali!
1. Fantastičan doseg i angažman
Znate onaj osjećaj kad skrolate po TikToku i iznenada shvatite da su prošla tri sata?
E, pa, niste jedini!
TikTok ima više od milijardu aktivnih korisnika u svijetu teviše od milijun korisnika u Hrvatskoj. Gotovo svaki od njih na ovoj platformi svaki dan provodi sate i sate. I to više nisu samo djeca! Mnogi dugogodišnji korisnici TikToka postali su dio radne snage te sada raspolažu svojim vlastitim novcima. A broj takvih korisnika raste iz godine u godinu.
Zamislite da vaš brend može doprijeti do svih tih ljudi!
Također,korisnici TikToka izuzetno su angažirani. Oni ne samo da gledaju, već lajkaju, komentiraju i dijele sadržaj koji im se sviđa. I to u znatno većim stopama nego li korisnici Instagrama ili Facebooka.
To je izuzetno važno jer algoritam voli aktivne korisnike. Za vas to znači veći doseg i veći broj znatiželjnih očiju usmjerenih premavašojponudi.
Svjetski brendovi poput Nike-a i Guess-a već su to prepoznali i ostvaruju fantastične rezultate. Zamislite kampanju koja za samo jedan dan može postati viralna i doprijeti do milijuna korisnika! To je moć TikToka: brzina, širina i dubina angažmana koja još uvijeknema konkurenciju.
A sad kad je TikTok oglašavanje došlo u Hrvatsku dopiranje do korisnika nikad nije bilo lakše.
2. Kreativnost bez granica
TikTok je poznat po kreativnosti svojih korisnika. Pa ćemo biti iskreni – ovdje savršeno obrađen korporacijski sadržaj ne prolazi. To ostavite za LinkedIn ili Facebook. Čak i kao poslovni korisnik, na TikToku je poželjno da se malo opustite ipokažete ljudsku stranu svog biznisa.
I bez brige, radili smo s mnogim klijentima koji su se u početku bojali da će ih “manje profesionalan” pristup ovoj društvenoj mreži koštati dobre reputacije. Međutim, dogodilo se upravo suprotno!
Potrošači nove generacije, kakvi se uglavnom i nalaze na TikToku, preferiraju brendove koji su pristupačni, empatični i pomalo nesavršeni. Zato je TikTok idealno mjesto da isprobate nešto novo i približite se upravo ovim kupcima.
Ova platforma nudi brojne zabavne filtere, efekte i alate za uređivanje videa pa je lako kreirati sadržaj koji će privući pažnju i biti zapamćen. No ove 2 riječi su ključne:jednostavno i zabavno! Ako još k tome dodate i originalnost, pronašli ste formulu uspjeha na TikToku.
Ovo je platforma gdje se autentičnost nagrađuje, a kreativnost cvjeta. Dobro je isprobati različite formate, od kratkih skečeva do edukativnih videa – tako ćete uvijek biti sigurni da će vaš sadržaj naći put do pravih ljudi.
Ako imate ideju – TikTok ima alat za to.
A ako nemate ideja –javite nam se za suradnju. Rado ćemo vam pomoći da se istaknete i osvojite srca TikTok korisnika.
3. Super detaljno ciljanje publike
E ovo je jedna sasvim nova prednost za TikTok u Hrvatskoj. I to ogromna!
S dolaskomTikTok oglašavanja dobili smo i mogućnost preciznog ciljanja publike. Do sad smo se oslanjali na organski sadržaj i pokušavali udovoljiti bogovima TikTok algoritma kako bismo dosegli prave ljude.
Sad smo konačno dobili prečicu!
TikTok algoritmi su pametni kao lisice – znaju što korisnici vole i serviraju im upravo to. Ako znate tko je vaša ciljana publika, sada mu možete direktno reći kome točno da prikaže vašu trenutnu kampanju, aTikTok će se pobrinuti da vaš sadržaj stigne do pravih ljudi. Nije li to sjajno? Zamislite – vi kreirate super zabavan video, a TikTok ga pokaže baš onima koji će ga najviše cijeniti.
Dodatan plus je što svoje prodajne kampanje lako možete usmjeriti kako na domaće, tako i na strano tržište.
Algoritmi prate ponašanje korisnika, njihove interese i interakcije, što znači da vaši oglasi neće biti samo viđeni, već će stvarnoaktivirati pravu publiku. A to je ono što želimo da bismo od oglasa zaista i zaradili.
Za ovu privilegiju morate, naravno, platiti kao i za svako drugo oglašavanje. No količina kontrole koju imate nad budžetom je zaista impresivna!
4. Fleksibilan budžet za oglašavanje
Možda ste od drugih ljudi (kolega, partnera, konkurenata) slušali priče da je oglašavanje skupo i bacanje novaca. To može biti istina – ako ne znate što radite.
No za uspjeh na TikToku vam zaista ne treba ogroman budžet.
Oglašavanje na ovoj platformi je iznenađujućepristupačno. Čak i mali brendovi mogu napraviti ogroman bum s pametnom strategijom i nešto dobro uloženog novca. Tajna je u kreativnosti, poznavanju vaše ciljane publike i pravilnoj optimizaciji budžeta.
Vidjet ćete –svaki uloženi euro vraća se višestruko. Ključno je biti pametan i fokusiran – svaki uložen cent može donijeti ogromnu vrijednost ako se koristi na pravi način.
Naravno, sve je mnogo lakše ako imate nekog tko poznaje TikTok kao svoj džep.
Zato vam sesuradnja s marketinškim stručnjacima itekako može isplatiti iako je početni ulog možda veći. Profesionalac vam neće samo donijeti dobre rezultate i bolju zaradu, nego će i spriječiti nepotreban gubitak novca koji se često nenamjerno događa kod neiskusnih korisnika radi loše postavljene kampanje, pogrešnog targetiranja ili čak obične nepažnje i brzopletosti.
5. Stvaranje vlastite zajednice pune podrške
TikTok je više od platforme – to može biti vaša zajednica u kojoj okupljate vaše obožavatelje ivjerne kupce. Brendovi koji to razumiju postižu apsolutno nevjerojatne rezultate. Umjesto da samo par puta tjedno nešto objavite, aktivno se uključite u interakciju s korisnicima. Komentirajte, odgovarajte na poruke, osmislite izazove za svoje pratitelje i budite dio razgovora.
Potrebno je vrijeme za izgradnju zajednice, ali jednom kad to postignete, nećete moći vjerovati na koje vam se sve načine to vraća!
Brendovi koji uspješno komuniciraju sa svojom publikom puno lakše povećavaju broj odanih pratitelja (i kupaca).Isticanje među konkurencijom tako je mnogo lakše, kao i izgradnja prepoznatljivosti brenda.
Dakle, zašto TikTok?
Ukratko rečeno,TikTok nudi nevjerojatne mogućnosti za brendovesvih veličina. Bilo da ste mali biznis ili velika korporacija, TikTok je platforma gdje možete rasti, aktivirati publiku i postići suludo dobre rezultate.
Od impresivnog dosega, preko kreativnosti i detaljnog ciljanja publike pa do fleksibilnog budžetiranja i stvaranja zajednice, prednosti TikToka ima i više nego dovoljno.
Nemojte čekati –zakoračite u svijet TikToka i pokažite svijetu što vaš brend može. Pridružite se milijunima poslovnih korisnika i iskoristite ovu nevjerojatnu priliku za rast i uspjeh.
Ako želite biti dio revolucije koja mijenja igru oglašavanja u Hrvatskoj, a niste sigurni odakle da krenete, razmislite o suradnji s profesionalcima. Više o tome saznajte natiktokmarketing.hr.