Jeste li se ikada pitali kako vas TikTok uspijeva zadržati satima na mobitelu? Odgovor leži u njegovom moćnom algoritmu. Iako nitko ne zna sa 100% sigurnošću koje sve faktore algoritam uzima u obzir, pogotovo jer se on kontinuirano mijenja i nadograđuje, neke stvari su jasne kao dan. Kao digitalna marketinška agencija, ključno je da TikTok algoritam poznajemo kao svoj džep! Zato smo ga moralidetaljno proučiti kako bismo svojim klijentima ostvarili najbolje rezultate.
U ovom bloguotkrit ćemo vam ključne tajne TikTok algoritma i kako ga koristimo da vaše kampanje ostvare odlične rezultate. Pripremite se, jer ćemo vas provesti kroz sve korake koje poduzimamo da bismo iskoristili ovu moćnu tehnologiju u vašu korist.
Kako funkcionira TikTok algoritam?
TikTokov algoritam je kompleksan sistem. On analiziraponašanje korisnika kako bi im pokazao sadržaj koji ih najviše zanima.
Zašto je to važno?
TikToku je u interesu da što više vremena provedemo na toj platformi, a najbolji način da se za to pobrine jest da se korisnicima prikazuje sadržaj koji odgovara njihovim interesima. Tj. dagledaju ono štožele gledati!
Da bi to postigao, TikTokov algoritam uzima u obzir različitefaktore kao što su vrijeme provedeno na videu, lajkovi, komentari, dijeljenja, ponovna gledanja i mnoge druge interakcije. Na temelju tih informacija, on će korisniku prikazati sličan sadržaj.
Naša agencija koristi detaljno razumijevanje ovih faktora kako bi optimizirala sadržaj koji kreiramo za naše klijente. Kad znamošto algoritam favorizira, možemo kreirati bolje videozapise!
Razumijevanje TikTok algoritma nije samo tehnička stvar – to je umjetnost i nauka.
Naš tim kreativacaprati nove trendove i promjene u algoritmu kako bi ostao korak ispred. Proučavamo i testiramo kako različiti tipovi sadržaja funkcioniraju u različitim nišama i kako različite demografske grupe reagiraju na različite stilove videa.
Upravo zbog toga svakom klijentu pristupamo na prilagođen način. Ovo detaljno znanje nam omogućava daprecizno prilagodimo naše kampanje jedinstvenim ciljevima, publici i interesima svakog klijenta.
Kreiranje privlačnog sadržaja
Jedan od najvažnijih aspekata TikTok algoritma je kvaliteta sadržaja. A ako ste navikli na Instagram ili Facebook, morate znati da su na TikToku pravila nešto drugačija.
Sadržaj koji ovdje najbolje prolazi jejednostavan, zabavan, neusiljen i opušten. Previše editirani video zapisi sa savršenim ljudima i savršenom pozadinom neće postići uspjeh – korisnici jednostavno preferiraju nešto “siroviji” pristup. Budući da algoritam preferira videozapise koji brzo privuku pažnju i zadržavaju korisnike, važno je kreirati sadržaj prilagođen TikToku!
Naša agencija koristi kreativne pristupe i ideje kako bismo kreirali sadržaj koji odmahprivlači pažnju TikTok publike. Koristimo snažne uvode (hookove), dinamične vizualne efekte i jasne pozive na akciju kako bismo potaknuli korisnike na akciju.
Naša strategija uključujetestiranje različitih formata i stilova kako bismo pronašli ono što najbolje funkcionira za vaš brend. Ovo je osobito važno ako ste novi na TikToku.
Naša kreativnost ne staje samo na vizualima.
Radimo na razvijanju priča koje rezoniraju sa publikom, koristećihumor, emotivne trenutke i inspirativne poruke kako bismo stvorili duboku povezanost sa gledateljima. A ne bojimo se ni eksperimentirati!
Pažljiv odabir relevantnihhashtagova(#)
Hashtagovi igraju ključnu ulogu u TikTok algoritmu jer pomažu korisnicima da pronađu sadržaj koji ih zanima.
Naša agencija pažljivo istražuje i koristi relevantne hashtagove (popularne, ali i nišne) kakobi vas pravi ljudi lakše pronašli. Na ovaj način, osiguravamo da vaš sadržaj privuče korisnike koji su prirodno zainteresirani za proizvode ili usluge koje nudite.
Također i pratimo njihove performanse te po potrebi prilagođavamo našu strategiju u realnom vremenu. Naša agencija koristi i alate za praćenje trendova kako bi identificirala kojehashtagove koristi vaša konkurencija i otkrila koje novetrendove možete iskoristiti za svoj rast.
U dogovoru s klijentima stvaramo ibrendiranehashtag izazove, što je oblik plaćenog oglašavanja na TikToku, kojima je cilj potaknuti korisnike da kreiraju vlastiti sadržaj vezan za brend.
Redovno objavljivanje i konzistentnost
Konzistentnost je ključ uspjeha na svakoj društvenoj mreži,a TikTok nije ništa drugačiji.
Korisnici vole vidjeti nove objave svojih omiljenih kreatora. Na kraju krajeva, zato su ih i zapratili! Upravo zato algoritam favorizira profile koji redovito objavljuju kvalitetan sadržaj.
Svaki mjesec izrađujemokalendar objava za naredni mjesec kako bismo osigurali kontinuitet na profilima naših klijenata. Naravno, pratimo performanse svakog videozapisa kako bismo buduće objave učinili još boljima.
Ova strategijapomaže pratiteljima da vas zapamte i lakše prepoznaju u budućnosti, a povećava i šanse za viralnost vaših videozapisa.
Naša strategija uključuje detaljno planiranje sadržaja unaprijed, uzimajući u obzir sezonske događaje, praznike i specijalne kampanje. Pratimo kako različiti tipovi sadržaja prolaze u različitim periodima i optimiziramo vrijeme objavljivanja kako bismo potaknuli maksimalanangažman korisnika.
Analiza podataka i prilagođavanje strategije
Praćenje performansi kampanja i prilagođavanje strategije je posljednji, ali ne i najmanje važan korak u našoj optimizaciji TikTok strategije za naše klijente.
Analitike nam pružajuključne informacije o uspješnosti objava, ali i plaćenih kampanja.
Analiziramo metrike kao što su pregledi, angažman, konverzije i povratne informacije korisnika. To su važni uvidi koji nam pomažu da još bolje razumijemo algoritam i prilagodimo mu se u budućnosti.
Jedino tako sa sigurnošću znamo što funkcionira, a što ne!
Naša analiza ide dalje od osnovnih metrika. Koristimonapredne tehnike kao što su A/B testiranje kako bismo odredili koje elemente videozapisa treba izmijeniti. Također, pratimo konkurenciju i tržišne trendove – to također signalizira algoritmu koliko su naše objave relevantne i u toku s trenutnim preferencijama korisnika.
Želite li i vi izvući najbolje iz TikTok algoritma?
Nadamo se da smo vam pokazali na koje sve načinepoznavanje TikTok algoritma otvara vrata uspjeha na ovoj društvenoj mreži! Kada se to znanje pravilno koristi, može vam donijeti suludo dobre rezultate.
Upravo to želimo osigurati našim klijentima.
U našoj agenciji koristimo duboko razumijevanje algoritma stečeno iskustvom, kreativne pristupe i analitičke alate kako bismoostvarili što više ciljeva naših klijenata. Ako želite da to učinimo i za vas,javite nam se za suradnju!