TikTok oglašavanje je konačno došlo u Hrvatsku! Dugo smo čekali, ali sad sve tvrtke konačno mogu iskoristiti puni kapacitet ove društvene mreže. Ako još uvijek nemate poslovni profil na TikToku, sad je krajnje vrijeme da ga napravite. Mogućnost oglašavanja otvara cijelu novu sferu poslovnih prilika za vas. Ali ključno pitanje za mnoge poduzetnike jest:isplati li se ulagati u TikTok reklame?
Mi ćemo vam odmah kratko i jasno odgovoriti – da, apsolutno se isplati! No dopustite da vam objasnimo zašto. U nastavku otkrijte koje su toprednosti i izazovi TikTok oglašavanja kako biste mogli donijeti najbolju odluku za svoj brend.
Dakle, udobno se smjestite i krenimo zajedno u ovu TikTok avanturu!
5 golemih prednosti TikTok oglašavanja
1. Autentičnost i povjerenje
Kad bismo sa samo 2 riječi morali opisati sadržaj koji uspijeva na TikToku, onda bi to bilo: autentično i originalno.
Korisnici vole iskrene i prirodne videozapise. Previše skriptirani scenariji i savršeno uređen sadržaj ovdje ne prolaze dobro – korisnicima to izgleda uštogljeno i lažno. Oni žele pratiti brendove s kojima se mogu poistovjetiti, koji ih razumiju. To vrijedi čak i za vaše oglase!
Ako želite zavladati TikTokom ilansirati uspješne reklamne kampanje, prikažite ljudsku stranu svog poslovanja i ponude. To je odličan način da se istaknete među konkurencijom i izgradite povjerenje među publikom. Korisnici više vjeruju brendovima koji se ne boje pokazati stvarnu sliku. Također, autentični sadržaj često rezultira većim angažmanom, a samim time i boljim rezultatima kampanja.
Također, za izradu takvih oglasa vam ne treba ogroman budžet. Već i s osnovnom opremom i dobrom idejom možete učiniti mnogo!
2. Fleksibilni formati oglasa
TikTok nudi nekoliko različitih formata oglasa, kao što suin-feed videozapisi,brand takeovers,hashtag izazovi ibranded effects. Ova raznolikost vam omogućava dabirate optimalan format za trenutni cilj, budžet i publiku.
Svaki format ima svoje prednosti!
Primjerice,in-feedoglasisu najsličniji redovnom TikTok sadržaju te su i cjenovno najpristupačniji. S druge strane, možete pokrenutibranded hashtag izazov kojim ćete pozvati korisnike da stvaranjem vlastitog kreativnog sadržaja i korištenjem vašeghashtaga sudjeluju u vašem izazovu. Upravo je ovaj format oglasa najpopularniji na TikToku!
Različite formate možete koristiti za različite faze marketinške kampanje, od podizanja svijesti o vašem brendu do povećanja prodaje. Svakako itestirajte svoje oglase kako biste znali koji formati vam donose najbolje rezultate.
3. Interaktivne mogućnosti
Znate li da vaši TikTok oglasi mogu biti interaktivni?
Da, da, svoj odabrani format oglasa možete nadograditi dodavanjem interaktivnihadd-onova! To vam pruža jedinstven način da privučete i aktivirate svoju publiku. Ovi dodaci, poput anketa, kvizova, opcije preuzimanja ili otkrivanja nagrada,transformiraju obične reklame u dinamične i uzbudljive interakcije.
Interaktivni elementi čine reklame zanimljivijima!
To znači više pregleda, lajkova, komentara i dijeljenja. I ono najvažnije, veću prodaju. Na ovaj način je mnogo lakše nadmašiti konkurenciju i usput ostvariti dublju povezanost sa svojom ciljanom publikom.
Korištenje ovih dodataka neće samo osigurati da marketinške kampanje dopru do šire publike, već i ostavetrajan utisak koji će korisnici pamtiti i dijeliti dalje.
Dodatan bonus, pored većeg angažmana, jest i to što ćete bolje razumjeti svoje korisnike. A to je ključno i za uspješno oglašavanje u budućnosti!
4. Snažna analitika i uvidi
TikTok nudi robustne alate za analitiku koji će vam pomoći dapratite performanse svojih kampanja. I to u stvarnom vremenu!
To znači da ako kampanja slučajno krene nizbrdo, istog trena ju možete zaustaviti te tako spriječiti nepotreban gubitak novca. Detaljni prikazi će vam pomoći da shvatite što je pošlo po zlu. I još važnije, da otkrijete kako da to popravite!
Ovi alati pružajudetaljne uvide u to kako korisnici reagiraju na vaš sadržaj, kako ga konzumiraju, koje vrste sadržaja najbolje prolaze i još mnogo više. Sve te informacije će vam trebati za optimizaciju budućih kampanja.
Iako za još detaljnije analitike možete koristiti i druge programe, već će vam i TikTokova bazna analitika pomoći da donosite informirane odluke i kontinuirano poboljšavate svoje strategije oglašavanja.
Upravo zbog mogućnosti detaljnog praćenja uspjeha oglašavanja, mnogo je lakše ući usuradnju s marketinškim stručnjacima – uvijek ćete znati što točno dobivate za svoje ulaganje!
5. Partnerstva sa influencerima
TikTok je platforma na kojoj influenceri igraju moćnu ulogu.
To su ljudi koji već imaju vjernu bazu pratitelja kojima mogu predstaviti vaš proizvod. Ulaskom u suradnju s njima, vi možete “posuditi” njihov utjecaj te tako proširiti tržište, ispitati privlačnost nove ponude ili jednostavno povećati zaradu.
Partnerstva sa popularnim TikTok stvaraocima mogu značajnopovećati vidljivost i kredibilitet vašeg brenda! Ovo je odličan način da brzo izgradite povjerenje i povezanost sa ciljanom publikom. No da bi ova strategija bila uspješna, morate pažljivo birati s kim ćete ući u suradnju. Vaš proizvod se mora prirodno uklopiti u sadržaj odabranog influencera, kao i u interese njegove publike!
Oglašavanjem možete dodatno potaknuti rezultate takve suradnje.
4 najveća izazova TikTok oglašavanja
1. Brzo mijenjajući trendovi
Jedan od najvećih izazova TikTok oglašavanja jebrzina kojom se trendovi mijenjaju. Ono što je danas popularno, već sutra može biti zaboravljeno.
Možda ste skloni pomisliti da to ne vrijedi za plaćeni sadržaj, ali bili biste u krivu! Kampanja koja je u skladu s aktualnim trendovima može postići daleeeeko bolje rezultate od one koja nije. Oglasi koji uključuju popularne zvukove i glazbu ili viralan skeč lakše ćepotaknuti korisnike na konkretnu akciju.
A upravo je to ono što će vam donijeti zaradu!
To također znači da je jako teško planirati reklamnu kampanju mjesecima unaprijed. Stoga je važno da budete stalnou toku sa najnovijim trendovima i brzo reagirate kako bi ostali relevantni.
Ako niste navikli na brz tempo, ovo bi moglo biti izazovno za vas. Ključno je da imate nekoga tko je posvećen praćenju i reagiranju na aktualne trendove. Sva sreća pa postojemarketinške agencije koje se upravo time i bave!
2. Potreba za stalnim kreiranjem sadržaja
TikTok je platforma koja zahtijeva stalno kreiranje novog sadržaja. Pa čak i onog plaćenog! Ovdje, osim u zaista iznimnim slučajevima, ne možete vrtiti istu reklamu 6 mjeseci. Tj. možete, ali brzo ćete otkriti da vam se to baš i ne isplati.
Da biste održaliangažman publike koju ste svojim oglasima privukli, morate redovno objavljivati svjež i zanimljiv sadržaj. Ovo može biti iscrpljujuće za timove koji nemaju dovoljno resursa ili iskustva u kreiranju video sadržaja. Kontinuirano investiranje u kreativan proces je neophodno za uspjeh na TikToku.
Planiranje iorganizacija su ključni za održavanje kvaliteta i frekvencije objava, ali i uspješnih oglasa.
3. Kratki format sadržaja
Sigurno već znate da je TikTok platforma kojom dominiraju kratki videozapisi. Iako imate mogućnost snimati videozapise u trajanju od nekoliko minuta, ono što najbolje prolazi su videozapisi u trajanjudo 15 sekundi. A često i kraće!
To ne vrijedi samo za organski sadržaj, već i za oglase.
To znači da imateograničeno vrijeme da prenesete svoju poruku – korisnici TikToka jednostavno nemaju ni koncentracije ni volje da gledaju dugačak edukativni video o svim bogom danim prednostima vašeg proizvoda. Tu strategiju ostavite za TV prodaju.
Ključno je da vaši TikTok oglasi budujednostavni, sažeti i precizni. Još ako uspijete biti kreativni u samo nekoliko sekundi, savladali ste tajnu uspjeha na TikToku.
4. Konkurencija koja je brža od vas
Sa sve većim brojem brendova koji ulaze na TikTok, konkurencija postaje sve veća. Može biti izazovno izdvojiti se i privući pažnju publike u moru sadržaja.
No s obzirom na to da je mogućnost oglašavanja na TikToku tek nedavno došla u Hrvatsku, upravo jesad idealno vrijeme da zajašete ovaj početni val ipreduhitrite konkurenciju! U suprotnom, oni će preduhitriti vas.
Nekako sumnjamo da je to nešto što im želite omogućiti, zar ne?
Stoga budite prvi i ugrabite sve prednosti TikTok oglašavanja što prije!
A izazovi?
I za to imamo rješenje.
Idealno rješenje za izazove TikTok oglašavanja
Dakle, isplati li se ulagati u TikTok reklame?
Apsolutno!
Prednosti TikTok oglašavanja – od autentičnosti i interaktivnih mogućnosti do fleksibilnih formata oglasa i snažne analitike – daleko nadmašuju izazove.
Međutim, sad ste svjesni i izazova koji vas mogu dočekati.
Ako ne pratite trendove, niste vični u stvaranju kratkog sadržaja niti ga želite stalno kreirati, to i dalje ne znači da TikTok oglašavanje nije za vas i da svu zaradu od TikToka morate prepustiti konkurenciji.
Za vas postoji idealno rješenje –suradnja s marketinškom agencijom!
Prepustite stručnjacima da smišljaju sadržaj, prate trendove, odrađuju snimanja i šalju vam analitičke izvještaje o uspješnosti odrađenih kampanja. Mi ćemo vam tu rado pomoći! UPehar Marketingu već imamo sve alate i iskustvo, a TikTokov algoritam poznajemo kao vlastiti džep.